Меню сайта
Форма входу
Каталог статей
Главная » Сторінка фізінструктора

Консультація для батьків «МАЛЮК ВІДКРИВАЄ СПОРТ»

З якого ж віку та яким видам спорту можна навчати дітей дошкільного віку? Звісно, про професійний спорт в дошкільному віці ще рано говорити, але різноманітні види ігор та розваг з елементами спорту доступні дітям 5-6 років (і навіть раннього віку).

Згідно Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»,  вже починаючи з трьохрічного віку для дітей передбачено спортивні розваги: санчата, ковзання по льодовим доріжкам, велосипед, ігри на воді. В середній та старшій  групах додаються лижі, плавання, бадмінтон, вправи зі скакалкою, літаючою тарілкою, з малим м'ячем, городки, баскетбол, ковзани, настільний теніс.

Доступність і доцільність спортивних ігор та розваг для дошкільників науково доведені, підтверджені практикою роботи в дошкільних закладах. Все це говорить про те, що наші діти можуть і повинні залучатися до чарівного світу рухів та емоцій, але робити це треба продумано, гнучко, систематично, на строгій медичній та педагогічній основі, виходячи з інтересів здоров'я дитини та її гармонійного розвитку.

Перш, ніж розпочати дану роботу, треба провести медичне обстеження організму дитини, врахувати стан її здоров'я, визначити  фізичний розвиток. А потім протягом року проводити медичне обстеження та контроль.

Батькам треба знати, що правильно, розумно підібрані ігри та спортивні розваги сприятливо впливають на основні показники фізичного розвитку дітей: зріст, вагу, об'єм  грудної клітини, розвиток серцево-судинної системи, органів дихання.

Дитина, яка перенесла простудні та інфекційні захворювання, знов розпочне заняття тільки з дозволу лікаря, через деякий час, відповідно до перенесеного захворювання. Така дитина потребує до себе особливої уваги, виправданого навантаження, як в іграх так і у спортивних розвагах.

Вірно організовані спортивні ігри та розваги зміцнюють здоров'я дітей, загартовують їх організм, допомагають розвитку рухового апарату, виховують вольові риси характеру, ціннісні моральні якості, постають чудовим засобом активного та розумового відпочинку.

Але, прикро, що деякі батьки   недооцінюють значення спортивних ігор та розваг для повноцінного фізичного розвитку дитини, тим самим заподіюють шкоду здоров'ю своїх дітей. Дехто вважає, що ігри спортивного характеру занадто складні і недоступні дітям дошкільного віку, але страхи ці не обґрунтовані і зайві. Обмін корисними речовинами під час занять спортивними іграми набагато швидший, ніж під час занять звичайними фізкультурними вправами, що надає можливість дитячому організму повноцінно розвиватися, міцніти, зростати, виховувати вольові риси характеру.  Батькам треба пам'ятати, що спортивні ігри та розваги неможливо проводити   в  погано  провітреному приміщенні.  Не треба розпочинати їх і одразу після прийому їжі; після прийому їжі повинно пройти не менше 30 хвилин. Закінчувати спортивні заняття треба не пізніше, ніж за 1,5 - 2 години до нічного сну.

Після спортивних ігор та розваг корисні водні процедури, згідно умов перебування. Водні процедури, окрім загартовуючого впливу на організм дитини, дають прекрасний гігієнічний ефект.

Починаючи заняття, слід мати на увазі, що навантаження в іграх дозується з урахуванням індивідуальних та вікових особливостей, настрою та самопочуття дитини. Зовнішній вигляд, поведінка, апетит, сон - ось зоровий контрольований барометр раціонального, вірного навантаження.

Обираючи ігри та спортивні розваги, необхідно враховувати стан здоров'я вашої дитини. Завжди треба прагнути, щоб гра для дитини була  цікавою, привабливою  і не заподіювала шкоди здоров'ю. Дорослі повинні слідкувати і за відповідністю спортивного одягу та інвентарю. Дитина повинна мати свій спортивний інвентар: санчата, лижі, ковзани, велосипед, ракетки для бадмінтону, настільного тенісу, м'ячі тощо. Він повинен відповідати віку і зросту дитини, зберігатися у відповідному місці. Стежить за збереженням інвентарю, особливо в старшому дошкільному віці, сама дитина.

Батькам треба пам'ятати, що ніщо так не зміцнює віру в свої сили , як розумно висловлене схвалення. Користуйтеся цим могутнім стимулятором успіху. Дійсно, тих дітей, у яких все швидко виходить, не слід особливо часто хвалити - можуть зазнатися. А от малюка, якому довго не вдавалася яка-небудь вправа, а потім, нарешті, вийшло, обов'язково треба похвалити.

І треба пам'ятати батькам, що тільки загартована, фізично здорова людина може якісно навчати і виховувати дитину. Треба прагнути, щоб дорослий був взірцем для наслідування, і пропагував здоров’я.

Категория: Сторінка фізінструктора | Добавил: SEP (14.12.2017)
Просмотров: 18 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
 
Copyright Lyceum NIT © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz